Krasa.cz

Rubrika ‘Bourjois Paris’

Bourjois ParisZnačka Bourjois si do dnešních dnů uchovává svou filozofii a nabízí ženám to nejlepší. Toužíte po kosmetice s bohatou tradicí a léty prověřenými postupy? Až si budete příště vybírat tvářenku, pudr či lesk na rty, vzpomeňte si na proslulý rýžový pudr nebo rozpustilou Babette, třeba vám pomohou v rozhodování.

Zdroj: xparefémy.cz

Bourjois ParisBourjois při vývoji kosmetiky myslí nejen na dokonalé složení, ale také na praktické používání výrobků. Proto už v roce 1890 představuje vůbec první kosmetický set – krásný a elegantní, obsahující rtěnku, pudr s pudřenkou a řasenku. Na jeho úspěch navázala paletka v ultratenkém pouzdře s vestavěným zrcátkem, tmavě rudou rtěnkou, mini balením pudru a maličkou pudřenkou z labutího chmýří. Bourjois jednoduše věděl, jak udělat život ženy snazší – a dokonalost vždy umocnil nádherným, avantgardním balením.

Po čem ženy touží

Ve dvacátých letech minulého století ženy volaly po nezávislosti a nové identitě podtržené vzhledem uličnice. A byl to právě Bourjois, kdo jim podal pomocnou ruku. Firma okamžitě pochopila přání žen a přispěchala s novým způsobem líčení – make-up už nesloužil jen pro vlastní potěšení, ale jako vyjádření osobnosti ženy. Už v roce 1936 reklamní plakáty Bourjois volají: „Žena bude volit!“, ačkoli je tento návrh teprve projednáván parlamentem a bude přijat až o celých devět let později! Bourjois ví a vždy věděl, kde je jeho místo – na straně žen.

Pro milovnice příběhů

Motto značky Bourjois vždy bylo „dát ženám vše, co si přejí“. A která dáma by neměla ráda příběhy? Od dvacátých let proto má Bourjois svou průvodkyni světem krásy. Jmenuje se Babette a je to mladá, elegantní dáma. Je imaginární velvyslankyní  světa parfémů a líčení Bourjois ve všech světových novinách, které po dobu šesti let psaly o jejích dobrodružstvích. Stala se hrdinkou více než  dvou set vtipných, energických titulků jako „Babette má potíže“, „Babette a zdráhající se snoubenec“ nebo „Babette připravuje mistrovský kus“. Ženy z celého světa Babette milovaly a Bourjois se ta k těšil obrovské přízni.

Zdroj: xparefémy.cz

Bourjois ParisRoku 1879 spatřil světlo světa pudr z jávské rýže, Poudre de Rise de Java, který měl zanechat světlou a hedvábně jemnou pleť. Ženy si myšlenku dokonale hebké pleti okamžitě zamilovaly a rýžový pudr umožnil firmě Bourjois rozšířit prodej do mnoha zemí. Ruční výroba nestačila obrovskému zájmu a Bourjois v roce 1891 vybudoval svou první parní továrnu ve francouzském Pantin. O šest let později dosáhl celosvětový prodej rýžového pudru neuvěřitelných dvou milionů kusů. Informace o výrobku se překládaly do pěti jazyků a značka Bourjois byla v té době známá jako „Poudjava Paris“!

První katalog  a hned 700 položek!

Prvním katalogem Bourjois byla jistě radost listovat. Obsahoval dokonalé kresby jednotlivých výrobků včetně jejich detailních popisů. V roce 1898 vyráběla firma Bourjois více než 700 různých produktů. Milovnice kosmetiky v katalogu našly vše pro dokonalou krásu. Tvářenky mnoha odstínů, oční stíny, rýžové pudry, lesky, rtěnky i „indické tablety“, předchůdce dnešní řasenky. Bourjois šel na svou dobu ještě dál. V nabídce byly dokonce parfémové extrakty na kapesníčky, voňavé sáčky do bačkor, zubní pasty, vlasová péče a dokonce „maďarská pomáda“ sloužící pánům k úpravě kníru. Každý produkt byl doveden k naprosté dokonalosti, stejně jako jeho podoba v katalogu.

Zdroj: xparefémy.cz

Bourjois ParisBourjois Paris, kosmetická legenda, jejíž tradice sahá až do 19. století. Její dekorativní kosmetika je jistě důvěrně známá každé milovnici krásných věcí. Ačkoli si naše česká srdíčka začala získávat až v roce 1982, dnes představuje nejširší paletu dekorativní kosmetiky u nás. A to moře krásných odstínů! Zveme vás na výlet ke kořenům proslulé kosmetické značky.

Značka Bourjois se zrodila v roce 1863 v pařížské divadelní čtvrti

Herec Joseph-Albert Ponsin připravoval líčidla a parfémy pro své herecké kolegy a kolegyně. Ponsinova divadelní líčidla měla podobu tuhých voskovitých tyčinek a spoustu barevných provedení doprovázela zábavná jména, jako „Žárlivý“ nebo „Soužící se láskou“. Hercův koníček se díky dokonalosti a rozmanitosti produktů brzy stal známým po celé Paříži a zájem o jeho líčidla překročil hranici okruhu divadelních umělců. Netrvalo dlouho a Ponsin mohl změnit svůj slogan „Dodavatel pro divadlo“ na výstižnější „Specializovaný výrobce produktů pro ženskou krásu“.  A jak vlastně líčidla získaly svůj název Bourjois? V roce 1868 Ponsin svěřil všechny své aktivity do rukou pana Alexandre-Napoléon Bourjois. Výroba pod vedením pana Bourjois vzkvétala a získala zahraniční renomé.

Jakkoli zvláštně to zní, právě pečení učinilo z produktů Bourjois symbol kvality a dokonalosti. Jak dosáhnout extra jemné pudrové textuty, která popráší pleť jemnou průsvitnou barvou? Opatrně smíchejte správný poměr pudru a vody, v kulatých formách vložte do pece a upečte. Základní postup se od roku 1863 vylepšoval. Do pudru se přidávala perleť a čas zapékání se odvíjel podle toho, jaké barvy pudru chtěl pan Ponsin dosáhnout. Sto padesát let zkušeností a vývoje přináší dodnes ovoce – jestli můžeme někoho nazvat expertem na pudry a make-upy, tak je to právě Bourjois.

Zdroj: xparefémy.cz

V roce 1863 byla založena firma Bourjois se specializací na divadelní líčidla. O něco později se pak začala zabývat kosmetickými prostředky pro „krásu dam“. To byl jejich slogan. Značka už v té době tak umožnila mnoha ženám, díky modernímu líčení, aby vyjádřila svou osobnost.

Dříve to byla značka, kde se tyto luxusní výrobky vyráběly rukama. Dnes už v důsledku průmyslového rozvoje se výrobky vyrábí v továrnách a zájem o produkty je veliký. Cílem firmy je to, aby nabídli spotřebiteli kvalitní produkt s odpovídající cenou. Na českém trhu jste si mohly produkty od této firmy koupit již v roce 1982. Barevný rozsah kosmetiky se řadí k jednomu z nejširších na českém trhu a každá žena si tu najde svoje!

Zajímavé výrobky
Lesk na rty Effet 3D Max
Lesk Vám přinese ještě o 33% více lesku! Jestliže chcete pro svou pusu maximum lesku, objemu a jemnosti tak je tento lesk právě pro Vás.

Ovocně – zeleninový sprchový gel
Sprchový gel obsahuje výtažky z ovoce a zeleniny například z jahody, karotky či jablka. Vitamíny, které obsahuje, jsou velmi prospěšné pro pokožku. Vaše pokožka bude již po prvním použití rozzářená a plná energie. Sprchový gel je dermatologicky testován. Při jeho používání určitě oceníte jeho lahodnou a ovocnou vůni!

Odličovací tonikum
Odličovací tonikum zanechá vaši pleť vláčnou a silnější než předtím. V přípravku je obsažen vitamín C, po kterém pleť získá větší jas. Alkohol odličovací tonikum neobsahuje. Je dermatologicky testované a hodí se pro všechny typy pleti.

Minerální bahenní peeling na obličej
Vysoce účinný peeling. Velmi efektivně odstraňuje buňky, ale přitom je šetrný k vaší pleti. Obsahuje bahenní minerály z Mrtvého moře. Výsledkem je regenerovaná, sametově hladká a vyčištěná pleť.