Bourjois ParisBourjois při vývoji kosmetiky myslí nejen na dokonalé složení, ale také na praktické používání výrobků. Proto už v roce 1890 představuje vůbec první kosmetický set – krásný a elegantní, obsahující rtěnku, pudr s pudřenkou a řasenku. Na jeho úspěch navázala paletka v ultratenkém pouzdře s vestavěným zrcátkem, tmavě rudou rtěnkou, mini balením pudru a maličkou pudřenkou z labutího chmýří. Bourjois jednoduše věděl, jak udělat život ženy snazší – a dokonalost vždy umocnil nádherným, avantgardním balením.

Po čem ženy touží

Ve dvacátých letech minulého století ženy volaly po nezávislosti a nové identitě podtržené vzhledem uličnice. A byl to právě Bourjois, kdo jim podal pomocnou ruku. Firma okamžitě pochopila přání žen a přispěchala s novým způsobem líčení – make-up už nesloužil jen pro vlastní potěšení, ale jako vyjádření osobnosti ženy. Už v roce 1936 reklamní plakáty Bourjois volají: „Žena bude volit!“, ačkoli je tento návrh teprve projednáván parlamentem a bude přijat až o celých devět let později! Bourjois ví a vždy věděl, kde je jeho místo – na straně žen.

Pro milovnice příběhů

Motto značky Bourjois vždy bylo „dát ženám vše, co si přejí“. A která dáma by neměla ráda příběhy? Od dvacátých let proto má Bourjois svou průvodkyni světem krásy. Jmenuje se Babette a je to mladá, elegantní dáma. Je imaginární velvyslankyní  světa parfémů a líčení Bourjois ve všech světových novinách, které po dobu šesti let psaly o jejích dobrodružstvích. Stala se hrdinkou více než  dvou set vtipných, energických titulků jako „Babette má potíže“, „Babette a zdráhající se snoubenec“ nebo „Babette připravuje mistrovský kus“. Ženy z celého světa Babette milovaly a Bourjois se ta k těšil obrovské přízni.

Zdroj: xparefémy.cz

Zanechte komentář